Subject: abiksohvrile.just.ee lihtsustatud seire 2024
From: "Marju Seling" <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium"
Date: Wed, 22 May 2024 16:10:43 +0300

Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet (TTJA) kui digiligipääsetavuse
järelevalveasutus pöördub Teie poole seoses 2024. aasta veebilehtede
lihtsustatud seirega.

TTJA on peagi alustamas iga-aastast lihtsustatud seiret avaliku sektori
veebilehtede digiligipääsetavuse üle. Seire aluseks on avalikule sektorile
kehtestatud digiligipääsetavuse nõuded (AvTS § 32
<https://www.riigiteataja.ee/akt/avts#para32> ) ja seire teostamise kord
(rakendusotsus (EL) 2018/1524
<https://eur-lex.europa.eu/legal-content/ET/TXT/?uri=CELEX:32018D1524> ).
Meie eesmärk on tagada teie veebilehe ligipääsetavus ja kasutajamugavus
erivajadustega ning eakatele inimestele.

Teostame teie veebilehel https://abiksohvrile.just.ee/et  automaatteste
oktoobrikuus, mille tulemused lähevad 2024. aasta avaliku sektori
digiligipääsetavuse aruandesse (eelnevate aastate raportitega on võimalik
tutvuda
<https://ttja.ee/eraklient/tarbija-oigused/kaubandus-teenused/digiligipaas
etavuse-tagamine#Aruanded> siin). Seire-järgselt jagame tulemusi ka teie
asutuse kontaktidega.

Palun teil kokku viia mind teie veebi sisuloome ja tehnilise poole eest
vastutavate inimestega, kellega saaksime seire tulemusi jagada ning
vajadusel enne seire algust abistada digiligipääsetavusega seonduvate
küsimustega. Palun teil saata sisu ja tehnilise poole eest vastutavate
inimeste kontaktid [email-masked] <mailto:[email-masked]>
e-postile.

Kui tekib küsimusi või ettepanekuid, andke julgelt märku!

Heade soovidega

Marju Seling

digiligipääsetavuse peaspetsialist

667 2064|  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.ttja.ee/> www.ttja.ee | Tarbijakaitse ja Tehnilise
Järelevalve Amet

Endla 10a 10122 Tallinn